Naši firmu tvoří interní a externí odborníci oboru účetnictví, mzdy a daně. Hlavním pilířem firmy je zkušená účetní a daňová specialistka paní Ambrosová, pracující v účetnictví od roku 2008.
Po letech odborné praxe našich členů nás nepřekvapí žádná účetní problematika. Poskytujeme služby pro podnikatele, malé a střední firmy i velké podniky. Naší klientelou mohou být OSVČ a firmy z celé České republiky i Slovenska. Staráme se o účetnictví nejrůznějších oborů podnikání (výroba, služby, e-commerce, e-shop).
Neustále se vzděláváme.
Naše odbornost, svědomitá práce, spolehlivost a korektnost společně se zásadou diskrétnosti vytváří stabilní silnou základnu pro chod Vaší firmy. Dáváme Vám jistotu dobře zpracovaného účetnictví, daní, personalistiky a mezd. Jistotu a zázemí pro rozvoj Vašeho podnikání. Zajišťujeme daňové poradenství přímo od daňového poradce. Samozřejmostí je odborné business a účetní poradenství. S námi budete mít finance, účetní výkazy i daňové povinnosti pod dohledem a v souladu s patřičnými zákony.
Pomáháme našim klientům i s prvotním založením společnosti. Od základu jim stojíme po boku. Řešíme nastavení a fungování účetně-provozního chodu firmy. Nastavíme systém oběhu a uchovávání účetních dokladů, personálních dokumentů a smluv ve firmě. Automatizujeme práce, což povede ke schopnosti řádně a včas splácet Vaše závazky, kontrolovat stav Vašich pohledávek a plnit Vaše daňové povinnosti s maximální úsporou času a energie.
Fungujeme efektivně. Žádné kupy zbytečných papírů a složitostí. Dobře víme, jak cenný je čas. Pracujeme s on-line dodáváním a uchováváním dokladů přes cloudová uložiště.
Tento způsob přináší našim klientům řadu výhod:
- Klient za námi nemusí docházet.
- Může být odkudkoliv z Česka i Slovenska.
- Má originály dokladů vždy u sebe. Odpadá požadování dokladu po účetní např. v případě reklamace.
- Doklady uchováváme na cloudovém uložišti, kde jsou systematicky evidovány.
- Klient má k dokladům přístup kdykoliv a odkudkoliv (z domova, dovolené), stačí být on-line.
- Samozřejmostí jsou i uložené sestavy hospodářského výsledku firmy, požadované měsíční reporty nebo předběžné závěrky, seznamy majetku, skladové evidence, personální a mzdové dokumenty.
- Účetní a daňové poradenství poskytujeme klientům rovněž formou on-line videokonference, telefonicky nebo na pobočce společnosti, po domluvě přímo u klienta.
Máme však pochopení i pro klienty, u nichž přetrvává donáška papírové formy dokladů.
Vždy Vás rádi vidíme a jsme tu pro Vás. Nesídlíme v drahých velkých kancelářích. Naše ceny jsou tak velmi přívětivé. Kontaktujte výkonnou ředitelku paní Ambrosovou na tel. čísle +420 739 249 428 nebo si domluvte schůzku přes e-mail ambrosova@esotax.cz.
Pracujeme v programech POHODA, ESO9, TAX. Nejsou nám však cizí i programy Money, ISOFT, ABRA, skladové a tržební systémy např. Fussion.
Poskytujeme externí i interní služby. Jako jedna z mála společností poskytujeme unikátní službu ESO DO FIRMY.
Zajistíme pro Vás práci zkušené manažerky, daňové specialistky a účetní v jedné osobě, přímo ve Vaší firmě. Finanční řízení, kontrola a optimalizace nákladů, spojená se správou účetnictví jedním odborníkem a to přímo naší výkonnou ředitelkou paní Ambrosovou.
Hledáte zástup za účetní pouze na určitý čas? S tímto problémem Vám umíme také pomoci.